Wednesday, April 14, 2010

3

"LaU Nak tUNjuk sANgat pERangAi SEbod0h-s0mb0nG k0. . puN JAWAB la salaM. .yG oRg BagI KaT Ko. .kO IslAM kaN??sUsaH sANgat KEr. .tU la..SoMb0Ng x BeTeMPat. ."

Kalau kau rasa kau lelaki,umur dah 22,and kononnya berfikiran matang dan jauh sila tolong puhleez jangan taip besar kecik besar kecik macam budak-budak sekolah menengah rendah baru nak up.Kalau masa umur belas-belas sekolah tak habis lagi dulu aku masih boleh terima lagi la.Lagipun selesa ke taip kat keyboard macam tu?

Dah tu kalau orang tak nak jawab salam tak payah lah sampai nak menyumpah agama bagai.Bagi salam kat wall post je pun.Wajib ke untuk dia jawab salam kau dengan mentulis kat wall post tu balik?Siapa tau kalau dah jawab dalam hati je?Dah tu jangan cakap mintak maaf kat aku and pelik sedangkan kau tak ada salah kat aku but nak mintak maaf jugak.WTF?Geli nyah.

Jangan kata aku dah banyak berubah sedangkan kau kenal aku pun tak.Setakat tegur sekali dua nak then buat judgement pasal aku,patut ke?

"Apa yang kau tak puas hati kat dia sebenarnya?"

"Ntah.Dia buat aku rasa annoyin"

*betul kan pasal benda macam ni pun boleh gaduh.


No comments:

Post a Comment