Wednesday, April 14, 2010

2

Hye.Its me.I'm simply a complicated person.I try dont write a lot since I know tak semua orang setuju dengan apa yang kita rasa so better simpan benda-benda negatif tu dalam hati je daripada luah but then bergaduh hilang kawan bagai.*Nampak sangat ada banyak benda negatif dalam hati but hey its normal lah.Ingat angel ke hati suci bersih putih berseri-seri*.Ditambah pulak bilamana banyak benda yang buat aku rasa annoyin lately.And aku rasa aku pun dah buat ramai orang rasa annoyin dengan aku.

How I wish if life's very simple as when you're at the young age.Bila tengok budak-budak at that age you'll know betapa hati diorang bersih tak ada hasat dengki,tak ada tamak,tak ada nak gulingkan orang lain and ketawa terbahak-bahak bila tengok orang tu rebah kena sepak terajang papa kedana,tak ada nak datang rumah orang mintak geran tak pun perjuangkan hak konon sepatutnya harta ni hak dia bagai tak pun datang bertengkar bawak kapak serang tuduh ayam dia hilang seekor jiran curi.Come on lah,nanti mati buat lah wasiat suruh orang tabur semua harta aku tu dalam kubur.Bawak mati jaga sendiri semua benda tu puas hati.

I'm 21 this year.And there's nothing much that I can say I'm proud of except I my family which is the best thing that God had ever give to me.Tu je harta yang aku ada dalam dunia ni.Tryin to be positive and 'tak ambik port' but sometimes sifat macam tu maybe boleh buat orang rasa macam kau ni jenis manusia hape ntah.Aku rasa aku jenis buat benda ikut hawa nafsu sendiri.Life's just once.

Aku tak pandai berkawan.Being with certain people kadang-kadang buat aku rasa blank and terpaksa buat fake smile or laugh macam benda tu sangat lawak padahal aku tak faham sepatah haram.Thanks God ada lagi kawan yang sanggup stay with me bertahun-tahun and terima aku seadanya even kadang-kadang kita keluar melepak dalam keadaan muka selekeh rambut menggerbang baju macam boleh masuk lagi dua badan kau and seluar pendek and pokai.

Now you're young and stupid, you'll make silly mistakes, but remember, you have to learn from it.you'll learn a lesson and get a life experience. And when you get older definitely you'll be a better person.

*Tadi ada aku cakap tak suka write a lot ka?

No comments:

Post a Comment