Monday, June 21, 2010

31

Ok sekarang pukul 4.30 pagi.Bekalan eletrik baru ada setelah 3,4 jam terputus.Tangan aku macam nak patah mengkipas cara manual.Mak cik sebelah dari pukul 2 pagi tadi dok menjerit tak habis-habis tanpa diketahui punca sebenar.Kalau nak tuduh ni punca ketiadaan eletrik ini eletrik dah ada apa lagi tak kena,Phew~

Ok sekarang baru sedar betapa pentingnya eletrik dalam kehidupan aku.Tadi masa dok bersila atas katil sambil mengipas tetiba aku rasa macam ;
Eh dah lah gelap panas seorang diri.Nanti bila mati kena tinggal seorang dalam kubur dalam tempat gelap sempit tak ada siapa-siapa putus hubungan dengan dunia how am i gonna face it.Lepas tu aku mula rasa takut alone and menahan sebak di dada and and eh melankolik kemain.

Pukul 4.30 pagi dok lap-lap hingos tak boleh tidur lagi.Pagi karang nak kena bangun awal hantar adik aku balik sekolah.Penat bangun early in tha morning berlenggang-lenggok ke pasar and driving and berenang kat gua kelam tadi tak habis lagi.Cuti sekolah aku pun dah nak habis. *sigh*

No comments:

Post a Comment